Robert Covington w Sixers na kolejny sezon

Zarząd Philadelphi 76ers poinformował, iż opcja drużyny zawarta w kontrakcie Roberta Covingtona zostanie wykorzystana, co oznacza, że będzie on reprezentował barwy Sixers w nadchodzącym sezonie 2017/18. 26-letni skrzydłowy był ważną częścią zespołu po obu stronach parkietu, więc ta decyzja z pewnością dla nikogo nie jest zaskoczeniem.

Na przełomie 3 sezonów spędzonych w Pensylwanii Covington wystąpił w 204 spotkaniach (165 w pierwszej piątce). W minionej kampanii notował średnio 12.9 punktów, 6.5 zbiórek oraz 1.5 asyst na mecz. Był również jednym z pięciu zawodników w lidze, którym udało się przechwycić piłkę oraz trafić zza łuku 125-krotnie.

Zarobki niskiego skrzydłowego Szóstek będą oscylowały w granicy 1,5 milionów dolarów.

97 myśli na temat “Robert Covington w Sixers na kolejny sezon

  • 15 czerwca 2017 o 09:29
    Permalink

    Co tu dużo gadać, gość jest kluczowy dla tej drużyny, ale w lidze raczej niedoceniany. W tym sezonie był nr 1 wśród SF pod względem DRPM w całej NBA.

    Za Derekiem Bodnerem:

    „Overall, the 76ers were 6.7 points per 100 possessions better on defense when Covington was in the game, and the man he was guarding shot just 41.9%, nearly 4 percentage points less than their season average.”

    Kevin Pelton wymienił go na drugim miejscu wśród SF w pickach NBA All-Defense, tylko za Kawhi Leonardem, a m.in. przed Jimmy’m Butlerem.

    Warto dodać, że przedłużenie kontraktu można będzie negocjować po 3 latach od podpisania umowy, czyli w listopadzie 2017.

    Odpowiedz
    • 15 czerwca 2017 o 10:36
      Permalink

      Dzięki @Wilt100 za tą ostatnią część wiadomości, bo te 1.5 mln $ dla grajka, który powiedzmy sobie szczerze, ewoluował w porządnego 3&D i jest liderem w szatni trochę słabo wyglądało.Życzę mu dobrych hajsów i niech u nas zostanie bo przy Benie będzie siepał te tróje jak szalony.

      Odpowiedz
  • 15 czerwca 2017 o 10:35
    Permalink

    No racja nie wyobrazam sobie druzyny bez niego zarówno jako twarzy organizacji jak i mentalnego lidera. Moze i jest niedoceniany ale na takim kontrakcie nie ma chyba druzyny ktora by go nie chciala na czele z Cavs.
    Tylko pytanie ile bedzie chcial zarabiać mam nadzieje że w granicach 17 mln za sezon a nie 30 jak Noel.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 09:00
    Permalink

    Monk już po workoucie. Całkiem ciekawie to wyglądało. Nie samo rzucanie w pustej sali, tylko intensywne mini gierki żeby sprawdzić jego panowanie nad piłką, podania etc. Jutro ma być Fox, a potem Smith.

    Co do Monka, to fajna kompilacja jego akcji z college’u.
    https://www.youtube.com/watch?v=CvWoZO2IaAA
    Polecam tym, którzy są zdania, że to tylko rzut i nic poza tym.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 09:58
    Permalink

    To jestem ciekawy Wilt100 jakie jest twoje zdanie co do draftu, kogo powinnismy brać?
    Dla mnie wybor jest ograniczony do 3 zawodników Jackson Ball Monk

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 12:05
    Permalink

    @Wilt100 po tej kompilacji naprawdę fajnie to wygląda, myślę, że to najsensowniejszy wybór pod kątem grania z Simmonsem i Embiid, nie ma co kombinować.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 12:08
    Permalink

    Nie wiem czy bym się tak ograniczał. Każdy ma jakieś braki, opinie co do miejsc 2-8 są bardzo skrajne. Niezmiennie chciałbym Monka. Nadal nie jestem przekonany do Foxa. A co do reszty, to nie mam jednoznacznej opinii na tak czy nie.

    Przede wszystkim wolałbym guarda, bo forwardów jest już dużo i jak przyjdzie Jackson albo Tatum, to automatycznie ktoś z obecnych skrzydłowych straci minuty/rolę. A z drugiej strony w mockach na przyszły draft w czubie są głównie F-C. Z plotek wynika jednak, że właśnie Jackson i Tatum są faworytami do #3 picku.

    Trochę przekonuję się do Smitha. Tzn. pod względem umiejętności, bo ten jego rzut wygląda nie najgorzej i najczęściej ze wszystkich dostaje się na linię osobistych. Martwi mnie jego charakter. Z kolegami w college’u miał bardzo marne relacje i cały czas chciał być w centrum uwagi. Obstawiam, że to będzie albo regularny All-Star albo totalny bust, bo pośredniej drogi u niego nie widzę.

    Może się okazać, że najlepszym fitem byłby taki Ntilikina albo Mitchell, bo mają potencjał na 3&D na SG. Obaj mają długie łapy i bliżej im do roli drugiego czy trzeciego ballhandlera niż pierwszego, czyli nie zabieraliby gry Simmonsowi czy Sariciowi.

    Zobaczymy jakie wnioski wyciągnie sztab szkoleniowy po workoutach. Nie chciałbym żeby sugerowali się, że Jackson, Tatum czy ktoś inny to BPA i trzeba go brać bez względu na dopasowanie do obecnego szkieletu. Nie chcę kolejnego Okafora. Niech wybiorą zawodnika, który będzie miał jakąś poważną rolę w drużynie, nie będzie problemów z minutami etc.

    W kwestii Balla, to martwi mnie jedna sprawa. Pod względem fitu pasuje idealnie do Sixers. Jednak jego wypowiedzi o LA, stwierdzenie, że woli do Lakers niż być #1 pickiem, budzą we mnie niepokój, że przy pierwszej okazji ucieknie do Los Angeles. Jeśli rzeczywiście potwierdzi swój talent w NBA, to LAL będą go kusić bankowo, ojciec będzie wywierać presję, w LA jego buty pewnie lepiej będą się sprzedawać. Wolałbym gracza, który będzie swoją przyszłość wiązać z organizacją Sixers.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 13:05
    Permalink

    Właśnie jak patrzę na Jacksona to mi sie wyjade że on ma wyryte na twarzy Sixers. Trochę mi bedzie szkoda jak go nie wybiora ale szkoda tez Monka. Ta zamiana z Sacramento do wcale nie taki glupi pomysł jakby z 5 poszedł Monk plus młody talent z 10.
    Poprawcie mnie jesli się mylę co do naszych pickow w nastepnych sezonach : 2018 nasz pick plus od LaL, 2019 – nasz pick plus ten od Sacramento? Jak dla mnie wygląda to aż za bogato i trzeba troche pohandlować

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 13:31
    Permalink

    Co by nie mówić Jackson to atletyczny forward bez rzutu, więc wpasowuje się w filozofię Sixers idealnie :) ja się nie obrażę jak go wezmą, ale też nie jestem wcale przekonany, że to future star, bardziej mi wygląda na solidnego rolesa. Już nawet nie chodzi o rzut, ale jakby miał dłuższe łapy czy większą ramę, to może bardziej bym się skłaniał w jego stronę. No i szkoda mi Saricia, bo on najbardziej straci, jeśli jednak postawimy na Josha.

    Z pickami jest jak piszesz. Plus jakiś milion drugorundowych. Ale to przyjemny problem. Zawsze to perspektywa tanich zawodników na najbliższe lata.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 18:24
    Permalink

    Dzisiaj workout z Sixers ma mieć Jackson, na dniach ma mieć jeszcze workout w Bostonie. Są ploty że Celtics rozważają Jacksona z #1, dla mnie trochę bullshit ale kto ich tam wie…

    Odpowiedz
    • 16 czerwca 2017 o 19:54
      Permalink

      Skąd ta informacja o workoucie Jacksona? Jutro będzie Fox, ale o Jacksonie nic nie widziałem. Z tą #1 też uważam, że ściema.

      Odpowiedz
      • 16 czerwca 2017 o 20:54
        Permalink

        Z Twittera Seans Cunninghama. Kolejna plota to Markannen z #3 do nas, też bullshit raczej :P

        Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 19:19
    Permalink

    Podobno też Lakers rozważają oddanie picku wiec mam taki szalony pomysł:
    oddać Lakers ich pick z następnego sezonu plus Okafor za pick numer dwa ewentualnie coś jeszcze dorzucić. a do tego zamienić się z Sacramento i możemy z jednego draftu wyciągnąć Jacksona Monka plus talent z 10 numerem. Genialne prawda? Prawie jak w tym fajnym filmie z Kevinem Costnerem tylko że to było o NFL

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 19:57
    Permalink

    Składam veto :) Lakers będą mieć pick w top10 za rok, a zapewne w top5. Oddać to, żeby przesunąć się o jedno miejsce w drafcie i to nie na pierwsze? Nie ma szans. Nie opłaca się. Za Fultza można by się zastanawiać, ale on nie będzie dostępny z #2.

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 20:00
    Permalink

    Teraz przeczytałem jeszcze raz. Chodzi ci o LAL 2018 i Okafor za #2 z tego roku? Bez oddawania #3? To nie ma szans żeby Lakers na to poszli. Okafor nie ma wartości transferowej.

    Odpowiedz
    • 16 czerwca 2017 o 22:53
      Permalink

      No bez oddawania naszego picku :) wiem ze to troche science fiction ale jakbysmy im jeszcze dorzucili np nasz pick z 2019, ktory bedzie niezbyt wiele wart dla nas w tamtym czasie jesli wszystko wypali to ten pick bedzie poza loterią.
      Mamy az za duzo pickow ale z drugiej strony czy jest teraz sens iśc na całość ze wzmocnieniami skoro Cavs i GSW dominuja lige

      Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 20:57
    Permalink

    jak odadza Okafora a JJ nie bedzie gral wszystkich meczy to kto na centrze?

    Odpowiedz
    • 16 czerwca 2017 o 21:12
      Permalink

      A kto gral w zeszłym sezonie, jak wypadł Joel? Richuan Holmes.

      Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 22:19
    Permalink

    Według Woja Sixers prowadzą negocjacje by pozyskać nr 1 od Celtics. Ponoć chcą dostać jego dokumentacje medyczna. Mam nadzieje ze umówią sie z nim na workout. Co o tym myślicie ?

    Odpowiedz
  • 16 czerwca 2017 o 23:09
    Permalink

    Mam nadzieje że Okafor solidnie trenuje bo moze niedlugo zbraknąc dla niego miejsca nie tylko w Sixers ale tez calej lidze. Tylko i wyłacznie Holmes na zmiennika JoJo plus ewentualnie jakiś weteran.
    Kurde robi sie ciekawie i kazdy scenariusz jest możliwy tylko co i kogo zechce Boston za nr 1.
    Tak z innej beczki czytaliscie wypowiedz Duranta ze dla niego Irving jes lepszy od AI ? Irving to jeden z moich nie ulubionych zawodników, przede wszystkim to mu brakuje jaj i nigdy bym go nie chcial u nas.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 08:47
    Permalink

    Do tego co plecie Durant nie przykładałbym zbyt dużej wagi. On jeszcze kilka lat temu płakał na twitterze, że wszyscy chcą grać w super teamach w modnych miastach zamiast walczyć w swoich klubach. Na kilku kłamstwach media go ostatnio złapały. Iverson zaciągnął na plecach zespół do finałów. Irving, zanim LeBron nie wrócił zmieniać mu pieluch, nawet nie mógł zaciągnąć swojego do playoffs.

    Ciekawie robi się z tymi plotkami o wymianie z Bostnem. Skoro Stein, Lowe i Woj podają, to coś musi być na rzeczy. Lepszych źródeł informacji nie ma. Z tego co czytałem, to Boston chce picki, a nie graczy. To mnie cieszy, bo nie wyobrażam sobie Saricia w zielonej koszulce. Covingtona też nie wolno oddawać. Nawet Luwawu bym nie dał. Zobaczymy ile tych picków będzie. #3 2017 i SAC 2019 byłoby ok, ale z pickiem LAL 2018 już za drogo. Z tym oddawaniem picków Philly byłbym ostrożny. Widzieliśmy ile było kontuzji w zespole w ostatnich latach.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 09:11
    Permalink

    Sac do 2019 tez nie stworza dobrej druzyny wiec ten pick moze byc w top 5.
    Fultz ma same zalety w ofensywie ale juz w obronie jest duzo gorzej nawet czytalem porownania z Hardenem. Wiec trzeba by go otoczyc jakims solidnym obroncą z dobrym rzutem za 3 jak w HOU z Beverlym albo np Cortney Lee.
    Jak wygląda status Baylessa? bo szczerze to liczę na niego, jest solidnym obronca i z dobrym rzutem.

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 09:28
      Permalink

      Sacramento nie wygląda zbyt solidnie, ale zwróć uwagę, że oni rzadko są w top5 draftu. Zwykle są koło #8 picku. Mają kilku młodych niezłych graczy jak Stein, Hield, teraz dojdzie jeszcze dwóch z top10. Mają ogarniętego trenera. Do 2019 może nie będą ekipą na playoffs, ale też niekoniecznie na czołówkę draftu. To wartościowy pick, ale jeśli można pozyskać talent na poziomie Fultza, to ja być się długo nie zastanawiał.

      Bayless to nie jest zbyt dobry obrońca. Dobry rzut i może być drugim ballhandlerem, ale w defensywie nie będzie plusowy.

      Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 09:19
    Permalink

    Od odejscia Hinkiego boje sie o kazde nasze ruchy transferowe. Pachnie mi tu frajestwem i znowu oddaniem za duzo za nic. Tylko Hinkie nie dawawl sie dymać. Wole by nic skladu ani picku nie ruszac. Co najwyzej oddac Okafora za coś.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 09:24
    Permalink

    Moim zdaniem trzeba te picki kumulować w najlepszy możliwy talent, jeśli jest taka okazja. Gdyby w 2015 dało się spakować #3 i pick LAL za Townsa to ktoś by narzekał? Fultz wygląda najpewniej z całej tej klasy draftu. Prawdziwy bydlak, długie łapska, świetne panowanie nad piłką, trójka na ponad 40%. Jeśli jest jakaś szansa na pozyskanie go (oczywiście w granicach rozsądku) to trzeba działać. Core Fultz – Simmons – Embiid + Cov, Sarić, Luwawu byłby lepszy niż jakakolwiek inna młoda drużyna w lidze.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 10:59
    Permalink

    Tez wolę jednego konkretnego gościa z duzym potencjałem niż kilku rolsów. Za picki z top 5 mozna zgarnac przyszlych all starów w przeciwienstwie do numerów 10-15 . Jak jest okazja to trzeba oddać nasz przyszły wybór ktory bedzie w okolicach top15 badz nizej jak wszystko bedzie dobrze.
    Taki skład z Fultzem wyglada imponująco oby się jakos dogadali. Widac że Bostonowi nie do konca pasuje opcja z Fultzem i nie bardzo maja go gdzie wcisnac.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 11:14
    Permalink

    Będziemy też próbować Smitha Jr. wg. LibertyBallers. Moim zdaniem warto nawet pójść na lekki overpay jeżeli chodzi o Fultza, bo to talent na miarę Lillarda. Chyba każdy z nas chciałby tego gracza wyciągnąć z Portland i to na długie lata, z możliwością wychowania i wytrenowania pod swój obecny core :)

    Josh Jackson ponoć wypadł słabo na shootingu u LAL, Lonzo też jakby nie w formie. Co się dzieje z tymi młodymi, przecież niedawno pokończyli sezony w NCAA i jedyne na czym im powinno zależeć to być w formie i wypaść jak najlepiej no workoucie.
    Wkurwia mnie to, że czują już taką pewność wyboru do NBA. Ten fakt powinien być ich marzeniem, możliwością zarobienia kupy kasy i ustawienia na całe życie. Jak widzę artykuł, może nie do końca prawdziwy (ale w każdym jest ziarnko prawdy), że jakiś prospect celowo psuł trening, żeby dany team go wybrał to mnie krew zalewa! Oglądałem wywiad z Monkiem- może nie patrzy mu geniuszem z twarzy i wymowy ale gość jest śmieszkiem, chce żeby którakolwiek drużyna go wybrała, że to będzie jego „dream come true”. Że będzie robił to, co mu zlecą. Że daje z siebie wszystko. Że stara się i ciężko pracuje na to wszystko. To jest ODPOWIEDNIA postawa. Trzymam mocno kciuki za tego gościa, gdziekolwiek wyląduje. Jeżeli jego strzelba wpasuje się do NBA to będzie o nim głośno. Oby u nas :)

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 13:17
    Permalink

    Też mi się podoba postawa Monka. Nie gwiazdorzy, nie jest zmanierowany. Robi swoje na workoutach, to co mu mówią. Gdyby JR Smith miał tak poukładane w głowie, to miałby już kilka występów w ASG na koncie. Ale on uważał się za megagwiazdę, kiedy był młodszy.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 13:23
    Permalink

    Draftexpress pisze, że fultz jutro zamiast z celtics spotyka się z sixers, Wojnarowski mówi że to prawdopodobne. Coraz bardziej „prawdziwie” wygląda ta zamiana. Ma być nasz #3, pick LAL i jeszcze jeden nasz 1st round.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 13:27
    Permalink

    nasz #3, pick LAL i jeszcze jeden nasz 1st round wydaje sie zdecydowanie za duzo. Każdy z tych picków w dniu draftu 2018/19 może mieć ogromną wartość.

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 13:32
      Permalink

      Nasze picki raczej już nie będą miały takiej wartości

      Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 13:49
    Permalink

    Prawda jest taka, ze Danny wyciągnie 3 pick i do tego LAL18 PHI 18 i SAC 19

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 14:01
      Permalink

      Nieee, Colangelo nie jest tak głupi na jakiego wygląda ;) #3 LAL 18 i PHI 19, nic więcej, to i tak dużo. chociaż na bostonceltics.pl sądzą, że wyciągną duuużo więcej :P

      Odpowiedz
      • 17 czerwca 2017 o 14:03
        Permalink

        To i tak dużo! A może się okazać ze Fultz to będzie bust

        Odpowiedz
        • 17 czerwca 2017 o 14:06
          Permalink

          Mniejsze niż ktokolwiek inny. przez najbliższe lata mamy po dwa picki w pierwszej rundzie, więc możemy sobie pozwolić na takie ryzyko. Ważne żeby utrzymać pick SAC z 2019 bo oni będą słąbi zawsze. :P

          Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 14:06
    Permalink

    Jeśli Boston chce oddać pierwszy wybór to znaczy że chcą Jacksona a Fultz czy Ball im nie pasują.
    Oni raczej powinni szukać kogoś pod kosz a w ścisłej czołowce nie ma nikogo ciekawego na te pozycje.
    Moze by sie udało im wcisnac Okafora chociaz po co im on lub Holmesa ale mi by bylo go szkoda. Mam nadzieje ze nie wymyslą żeby Sarica oddawać.
    Co do pickow to trzeba trzymac te od LAL i SAC. Nasz już nie bedą takie wartosciowe nawet zarazykuję opinie że teraz są więcej warte niz za rok czy dwa

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 14:34
    Permalink

    W końcu jakieś dobre wiadomości dotyczące draftu, wręcz świetne. Fultz przez większość fachowców jest uznawany za zdecydowanie największy talent tego draftu więc jeśli pojawiła się okazja żeby go zdobyć to trzeba ją wykorzystać. Pewnie trzeba będzie sporo oddać, tym bardziej, że Lakers również będą chcieli powalczyć o pierwszy pick. Btw. wg Adama Zagorii (nie znam gościa wiec nie wiem czy jest wiarygodny) Celtics nie zależy na Joshu Jacksonie a na trójstronnej wymianie z udziałem Bulls i pozyskaniu Jimmy’ego Butlera. W takiej sytuacji Okafor trafiłby pewnie do Bulls, bo byli nim zainteresowani jakiś czas temu. W każdym razie trzeba trzymać kciuki, bo Fultz to zdecydowanie lepsza opcja niż Jackson czy nawet Monk.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 14:47
    Permalink

    Tylko z tego co czytam to Celtic beda chcieli nas oskubać ze wszystkich wyborow z nr 3, z LAL za rok plus coś jeszcze a to juz za bogato. Jesli udaloby sie wcisnać Okafora to byloby super. Celtic polują na Butlera Haywarda i Griffina.
    Pamietajcie że Aigne to mistrz negocjacji i wymian patrzcie jak załatwił Nets, żebysmy nie byli nastepną jego ofiarą

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 14:48
    Permalink

    Jeden pic niechroniony powiedzmy LAL plus tegoroczny numer 3 to juz za dużo,i wygrali te wymianę. Do tego i im jest to na ręke bo mają miejsce na maxa, po trzecie bardziej rozglądają się za jacksonem jak będą za pazarni wybierzemy JJ.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 15:15
    Permalink

    Ja czytałem o tym, że Boston jest zainteresowany naszym 3 pickiem i przyszłym lakersow. I to by miało sens. Ewentualnie jeśli to miała by być wymiana 3 stronna to niech biorą Okafora śmiało do bullsow

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 15:25
    Permalink

    Picki w drafcie pickami, ale nie zapominajmy, że Sixers mają też fenomenalnie dużo wolnych pieniędzy na FA. Najciekawiej prezentowałby się Lowry, ale w przypadku ewentualnego przejęcia Fultza i backupu w postaci Baylessa, podpisywanie go będzie raczej bezzasadne.

    A może spróbować ściągnąć kilku vetów u schyłku kariery na ławkę (a przede wszystkim do szatni)? Mam na myśli Manu i Vince’a? Super fitem byłby Pau Gasol, przy którym Embiid, Saric i Holmes wiele by zyskali, ale podejrzewam, że będzie wolał zostać na kolejne 2 sezony w Spurs, żeby ponownie zawalczyć o mistrza (możliwe że wspólnie z Paulem)?

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 15:36
      Permalink

      Moim zdaniem za wcześnie na takich zupełnych vetów jak manu czy vince. zanim będziemy walczyć o mistrza to oni już będą na emeryturce. za 2-3 lata można polować na staruszków na ławkę, a na razie brać tego fultza i ogrywać trzon zespołu.

      Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 16:02
    Permalink

    Oby się nie okazało, że to kolejne gierki Ainge’a, który za miesiąc będzie opowiadał, jak blisko było do wielkiego dealu… Wczoraj wybuchły te informacje, a dziś cisza. Fultz do Philly jakoś jeszcze nie zajechał, Boston Herald pisze że wymiana wcale nie jest tak bliska. Z tego co słyszałem, to Boston z wymianą po Butlera musiałby poczekać do 1 lipca, jeśli to miałby być 3-team deal.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 16:26
    Permalink

    Jestem przeciwny takim zawodnikom jak Lowry czy Paul ktorzy w wieku 35 lat bedą zarabiac prawie 40 mln. Mam nadzieje ze nigdy kogos takiego nie podpiszemy. Taką kase mozna dawac all starowi a nie dorabiac komus do emerytury.
    Smiac mi sie chce z tego co planują Clippers Paul Lebron i Anthony w jednej ekipie trzech emerytów i kazdy po minimum 35 za sezon.
    Moze od Bostonu by sie udało wyciagnac Crowdera za Okafora plus nr 36

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 16:57
    Permalink

    Pompey pisze na twitterze, że Sixers i Celtics mogą się dogadywać, ale deal i tak raczej pójdzie w dniu draftu. Boston ponoć boi się, że LAL mogą zawinąć Jacksona z #2. Ciekawe ile w tym prawdy, ale jeśli tak jest, to szkoda że te plotki o możliwej wymianie wyciekły tak wcześnie. Sporo może się pozmieniać do czwartku, a człowiek sobie nadziei narobił :/

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 21:09
    Permalink

    W obecnej sytuacji Sixers tak czy inaczej wezmą PG: albo Fultza, albo Balla.

    – scenariusz 1: Fultz do BOS na wymianą z PHI, Ball do LAL, JJ do PHI na wymianę z BOS

    – scenariusz 2: Fultz do BOS jw., JJ do LAL, Ball do PHI.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 21:22
    Permalink

    Zamiast balla wolałbym trade down po Monka

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 21:23
    Permalink

    Dokładnie! Trzeba przyznać, że to majstersztyk, bo co by się nie działo, jeden z dwóch najlepszych PG draftu trafia do Philly.

    Z jednej strony super, bo obaj świetnie pasują do zespołu. Z drugiej strony to zamyka szanse na Monka i trochę mi przykro z tego powodu. Malik to dobry gość i fit. Będę mu kibicować gdziekolwiek nie trafi.

    Btw. ponoć cena za #1 to #3, pick LAL 2018 i pick Sixers 2021 tylko te picki mają być jakoś chronione. Jeśli to prawda, to nie jest zbyt wygórowana cena.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 21:34
    Permalink

    Nie wiem czy ball to taki super fit… I ryzyko że zwieje z Philly przy pierwszej okazji. Jak JJ pójdzie do LAL to powinni brać z tą #3 Monka, dużo mniejsze ryzyko a rozgrywac i tak ma Simmons więc dużo nie stracimy nie biorąc Balla. Już dzisiaj Fultz będzie na workoucie u Sixers. Skąd info że picki miałyby być chronione? jeśli tak faktycznie jest to deal-kozak dla nas :)

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 21:41
    Permalink

    Ta miłość Balla do LA też mnie martwi :/ Byłby problem za te 4 lata, jakby się okazało, że woli wziąć QO i uciekać do domu, albo będzie naciskać na transfer. Natomiast sportowo Ball to fajny fit. Gra bardzo efektywnie w ataku przy małym usage. A on i Simmons razem to prawdopodobnie najlepsze rozegranie w całej lidze.

    Info o pickach podał Woj także źródło pewne. https://twitter.com/WojVerticalNBA/status/876130480474738688

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 21:52
      Permalink

      z tym różnie bywa. Paul Pierce przed draftem też mówił, że chce do LAL. A potem… został legendą w Bostonie

      Odpowiedz
      • 17 czerwca 2017 o 22:29
        Permalink

        Racja, ale Ball będzie tak czy inaczej związany z LA za sprawą rodziny. No i gdzie te jego buty po tysiąc baksów będą się lepiej sprzedawać? Ryzykowna decyzja, ale być może warto ją podjąć.

        Odpowiedz
        • 18 czerwca 2017 o 07:45
          Permalink

          nie ma już co gdybać bo mamy Fultza :D

          Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 22:01
    Permalink

    Dmc poszedl za Hielda i pic i jakichś cieci.
    A za zupelnie nieznanego goscia mamy dać 3 picki, ej to za dużo lepszy trade down.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 22:23
    Permalink

    DMC ma nierówno w głowie, nigdy nie wprowadził swojego zespołu do playoffs i chciał latem dostać przedłużenie kontraktu na lonad 200 mln $. Fultz to wg wszystkich ekspertów najlelszy talent w drafcie, najlepszy fit dla Sixers i do tego ma dobry charakter. Jest spora różnica.

    Inna sprawa, że może Colangelo nie znalazł dobrych partnerów do trade down. Szanse na #5 i #10 za #3 są iluzoryczne. Suns czy Magic nie mają za wiele do zaoferowania poza pickiem.

    Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 23:10
    Permalink

    Prawda jest taka, ze danny ainge podbija wartość futza. Do prasy trafiły jakieś informacje, że fultz dość przeciętnie wypadł na workoucie! Potem nagle pojechał do LA i Lakers są zakochani i zaczyna się szopka. Nagle sixers chcą fultza biorą go na workout i pewnie wypadnie fantastycznie colego oszaleje! Ta sytuacja wygląda na mega grę, cena moze tylko wzrosnąć za tego gościa. Robi się ciekawie jak mówił klasyk!!!

    Odpowiedz
    • 17 czerwca 2017 o 23:59
      Permalink

      Przy podbijaniu wartości przez Boston, to sytuacja raczej by była odwrotna. Oni byliby zachwyceni zawodnikiem, sugerując, że wymiana musiałaby być bardzo korzystna, a inni staraliby się obniżyć wartość sugerując, że wcale tak dobry to on nie jest

      Odpowiedz
      • 18 czerwca 2017 o 00:05
        Permalink

        Jakby powiedzieli ze sa zachwyceni to fultz by nawet na workouty nie pojechał! a inni dali by sobie spokój. My jesteśmy tylko fanami, a takie gierki naprawdę są fascynujące. W ogóle jak taki danny napisze książkę to z pewnością ją przeczytam! Chciałbym się dowiedzieć jak to się odbywa i jakie oferty odrzucał.

        Odpowiedz
  • 17 czerwca 2017 o 23:56
    Permalink

    Do nocy draftu jeszcze bedzie kilka razy sie zmieniala sytuacja.
    Tylko żebysmy się za bardzo nie wykrwawili za tego Fultza. Jesli pick Lakers bylby chroniony w top 5-7 to nie taka zła opcja.
    Jak Ainge bedzie przeginal z ceną to najwyzej zostanie z Fultzem i bedą mieli problem bogactwa na obwodzie. Oni kombinują pod jakąs większą akcję na pewno zwabią jakiegoś Haywarda lub Griffina

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 00:04
      Permalink

      No właśnie. #3 pick draftu będzie kosztował ich 1mln $ mniej, ponoć dzięki temu wystarczy że pozbędą się Roziera i mogą dać max Haywardowi, to nie moje wyliczenia, więc nie ręczę, ale wydaje mi się bardzo prawdopodobne że chodzi Celticsom o hajs

      Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 07:51
      Permalink

      Wymiana jest za #3 + LAL ’18 pick 2-5. Jeśli LAL ’18 będzie nr 1 lub nr 6-30 to zostaje u nas a w zamian oddajemy SAC ’19.
      Czyli wychodzi, że tylko 1 dodatkowy pick był potrzebny za Fultza. Super cena !! Trzeba będzie oddać trochę zasług Colangelo…..

      Odpowiedz
      • 18 czerwca 2017 o 09:19
        Permalink

        Z pickiem LAL, nie jest przypadkiem odwrotnie, że jest chroniony 2-5 a każda inna możliwość, oznacza powędrowanie do Bostonu?

        Odpowiedz
        • 18 czerwca 2017 o 17:41
          Permalink

          Z tego, co czytałem ma być tak jak pisałem wyżej. Zobaczymy jutro oficjalne info (oby!!)

          Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 06:57
    Permalink

    Ja tam się Fultzem w ogóle nie jaram. Wygląda trochę jak gimnazjum z twarzy i wypowiedzi ma takie grzeczne jakby wyuczone jak powinien mieć. Wolę jakichś zawodników z charakterem jak josh Jackson lub Monk.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 07:00
    Permalink

    I wygląda mi to jakbyśmy teraz na siłę chcieli zakończyć proces pozbywając się wszystkich wartościowych pickow z przyszłości.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 08:43
    Permalink

    Rewelacja wg mnie to bardzo dobry news dla Nas. Fultz to potencjalnie najlepszy PG a Jackson gra nie to czego nam trzeba. Nie raz napisano tu, że trzeba brać teraz kogoś kto do nas pasuje a nie kogoś kto jest potencjalnie najlepszy ale nie pasuje. Z tym, że my skumulowalismy to i to na raz z poświęceniem jednego picka. Myślę, że warto było zdecydowanie. Czas kończyć z tank mode. Opinie o tym, że Fultz nie pasuje bo Jest Simonns i że będą sobie zabierać piłkę nie trafiają do mnie. Wielkie drużyny mają kilku dobrze kozlujacych i dobrze podających graczy trzeba ich tylko dobrze ustawić. A, że Simmons ma rozgrywać to nie będzie na pewno tak ze będzie grał na jedynce tylko będzie grał jak Grek w Bucksach. Poza tym wg mnie to super zestawienie bo Fultz to taki combo wiec wpasuja się w swoją grę i zadaniami rozgrywania.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 09:13
    Permalink

    Jak myslicie co zrobić z Hiszpanem i Hendersonem? I tak tylko potencjalnie co myślicie o wizji ściągnięcia Redicka? Ja myślę, że by się przydał choć pewnie nie ma zbytnio szans…

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 09:21
      Permalink

      Rodriguez – out, Henderson raczej też. Reddick jest nam zbędny będąc w posiadaniu zdrowego Baylessa, Stauskasa, TLC i Korkmaza, który chce koniecznie przyjść do nas w tym sezonie. Do tego dochodzą jeszcze 4 wybory w II rundzie draftu.

      Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 09:22
      Permalink

      Rodrigez ma koniec kontraktu chyba, więc po prostu odchodzi. Henderson ma 9 mln na ten rok, ale niegwarantowane. Można go spuścić, choć lepiej zostawić. Za takie pieniądze dobry weteran się przyda, nawet do szatni. Redick pójdzie tam, gdzie dostanie najwięcej. Jak na 2-3 lata to można go przepłacić, ale jak ktoś da mu 4 lata, to będzie go bolało na koniec umowy.

      Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 09:23
      Permalink

      A swoją drogą symbolika zdjęcia: zwróć uwagę, kto trzyma piłkę :D

      Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 09:29
    Permalink

    To deal juz został oficjalnie klepnięty?
    Rodrigueza po prostu trzeba odpuscic jak jest jeszcze TJ. Hendersona bedzie ciezko opchnąc chyba ze w jakims pakiecie.
    Co do S5 to brakuje solidnego obrońcy z dobrym rzutem za 3 np Courtney Lee albo nasz Luwawu.
    Teraz rodzi sie problem bogactwa bo jaki All star do nas przyjdzie zeby byc ojcem dla naszych zdolnych dzieciakow. Chyba teraz zadna druzyna nie bedzie miala wiecej talentu w skladzie niz my.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 10:04
    Permalink

    Podobno klepnięty bo inaczej by Fultz nie przyjechał na testy.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 10:13
    Permalink

    Niezła sprawa z tą protekcją picku Lakers. Tego się po Colangelo nie spodziewałem. Wiadomo jak Ainge potrafi doić innych GM-ów, a tu taka cena…

    Pytanie czemu Ainge na to poszedł. Ktoś tam pisał, że Fultz słabo wypadł na workoucie w Bostonie. Kto oglądał wczoraj, też raczej nie mógł się zachwycić jego workoutem w Philly. Widać, że Danny nie wierzy zbytnio w talent Markella. Podejrzana sprawa.

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 11:05
      Permalink

      No nie wiem, są głosy, że Ainge jednak wygrał tę wymianę, bo ma jeszcze jeden pick do kolekcji. Zobaczymy czy będzie wybierał kogoś w tym drafcie czy jednak postara się sprowadzić do siebie Butlera. Szukanie oszczędności na Haywarda, tak jak ktoś wyżej napisał, również ma sens. Parowanie Fultza z Thomasem od początku było kontrowersyjnym pomysłem, więc ja bym się nie przejmował tym, że Ainge nie wierzy w jego talent. Trzeba się cieszyć, że będziemy mieli Embiida + dwóch zawodników wybranych z #1. I to za odpowiednia cenę.

      Co do samego Ainge’a to on zbiera te picki i tak naprawdę nic z tego nie ma… Jaylena Browna, który jest typowym przedstawicielem młodych zdolnych i mających serce do walki :) w tym, drafcie nawet nie załapałby się nawet do top10. Oczywiście trzeba jeszcze trochę poczekać, bo to może był dopiero pierwszy krok, ale już rok temu przekombinował i musiał wybierać zawodników z Europy, bo na innych nie miał miejsca w składzie. Prawdziwym złodziejem w tej lidze był Hinkie.

      Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 10:20
    Permalink

    Ja też nie wierzę a ja się znam lepiej niż wszyscy eksperci.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 10:52
    Permalink

    Ainge na to nie poszedł bo ma ikonę drużyny w postaci Thomasa. Jakby to wyglądało jakby go oddali? Grać razem też nie będą bo się mocno dubluja a w obronie byłby dramat.
    Magic się nim zachwycał a kto jak kto ale on wie o czym mowi.
    Celtic kombinują coś grubszego na pewno złowią jakiegoś all stara Hayward Griffin? Im brakuje kogoś od zdobywania punktów blisko kosza

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 11:08
    Permalink

    No właśnie mamy trochę keszu to jeśli Redick by chciał to podpisałby go na w miarę krótki i wysoki kontrakt i odpuścił Henderson ale to raczej nie możliwe… Wtedy s5 byłby cały, weteran by był i 3% by poszło w górę.

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 11:19
    Permalink

    Reddick spoko opcja. Dla colangelo brawa za deal. Wiadomo że czysto obiektywnie Ainge wygrał wymianę ale koniec końców oddajemy dwa picki a nie trzy więc trzy first roundery do 2019 u nas zostają. Tego przecież chcieliśmy :D kończyć przebudowę i zbieranie picków. Koniec tankowania… Shiiiit :P

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 12:41
    Permalink

    OK, ale: czy widzicie szanse na BS (na SG jednak) i Fultza w s5? Nie wydaje się Wam, że Simmons + Fultz, czyli 2xROOKIE na PG to fura talentu, ale trochę doświadczenia też by się przydało? TJ zrobił mega progres, ale doświadczenia też nie ma przecież za dużo (Rodriguez i Bayless chyba do odstrzału?) Poza tym Fultz i Simmons to dwie różne bajki jeśli chodzi o charakterystykę i predyspozycje… Szczerze mówiąc, to core s5 chciałbym młody widzieć, ale uzupełniony rolesami i doświadczeniem w rotacji. Zresztą potrzebujemy w 76s więcej dobrze rzucających za 3 (jak właśnie Fultz), żeby robić miejsce pod koszem Embiidowi i Simmonsowi. Saric w kompilacjach rzuca spoko, ale pct w perspektywie sezonu na jednak ceglarski. A wiążecie jakiekolwiek nadzieje z Korkmazem?

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 16:44
      Permalink

      jak Simmons może grać na SG? Nie mówiąc o PG? On ma mieć często piłkę jak James czy Grek (masakra on ma te nazwisko, nie chce mi się nawet próbować zapamiętać jak to się pisze :) Simmons będzie PF chyba, że lepiej będzie grał na SF ale wątpię. na SG nie wiadomo kto będzie wychodził z S5 tym bardziej, że FA się jeszcze nie zaczęło. Na PG będzie Fultz, SF- pewnie Covington, 4- Simmons, 5- Embiid (tzn jeśli się nie rozsypie tfu, tfu niestety nie można tego wykluczyć tym bardziej, że nie dał nam zbyt dużo nadziei na inny scenariusz). Saric będzie niestety pewnie wchodził z bencza chyba, że zacznie grać lepiej niż Covington czy Simmons ale wątpię

      Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 12:50
    Permalink

    A czemu Bayless do odstrzału skoro ma kontrakt jeszcze na 2 lata, ma doświadczenie i dobrze sypie za 3? Jeśli chcesz kogoś z expem za Simmonsem i Fultzem to gość pasuje idealnie.

    Korkmaz prędzej czy później zawita do Philly. Colangelo często o nim gadał w wywiadach. Furkan chciałby już teraz trafić do NBA, ale buyout jego kontraktu to nadal 2 mln $, z czego blisko 3/4 musiałby sam zapłacić…

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 13:01
    Permalink

    Fultz rzuca za 3? Chyba kiepsko. Jak dla mnie to gość który nigdy nie przekroczy 75ovrl w NBA 2k :DDDD

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 13:08
    Permalink

    Bayless właśnie ze względu na exp i 3pt powinien moim zdaniem być ważnym ogniwem jeśli mu zdrowie pozwoli. Pytałem po prostu o opinie jak widzicie skład na 17/18, zwłaszcza w zakresie guardów, gdzie może robić się tłok… Moje podstawowe pytanie to te z poprzedniego posta, czyli jak docelowo widzicie Fultza i Simmonsa, razem w s5?

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 13:17
      Permalink

      Moim zdaniem ustawienie w S5 będzie w stylu Fultz – Luwawu (albo ktoś z FA) – Covington – Simmons – Embiid. Brown wcześniej mówił, że Simmons ma rozgrywać i przyjście Fultza wcale nie musi tego zmieniać. Markelle umie świetnie grać off ball. Myślę, że jeśli chodzi o zadania na boisku, to będzie wyglądać podobnie jak w Cavs LeBron & Kyrie.

      Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 13:10
    Permalink

    Najpierw to niech Fultz pokaże że jest lepszy od TJMconnela i może mu zagrozić w pozycji w S5.

    Odpowiedz
    • 18 czerwca 2017 o 13:22
      Permalink

      Co Ty masz do tego Fultza? :D koleś jest najbardziej kompletnym zawodnikiem w tym drafcie, ma świetne warunki fizyczne, bardzo dobrą mechanikę rzutu i skuteczność, może grać bez piłki przy simmonsie, może też rozgrywać, no i życie to nie NBA 2k ;) moim zdaniem bayless mógłby grać w pierwszej piątce jeśli Simmons zajmowałby nominalnego PF’a, mielibyśmy wtedy ładny spacing z 3 zawodnikami potrafiącymi rzucać za trzy, mięcho pod koszem i dobre rozegranie :)

      Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 13:40
    Permalink

    Kolega Rere jest chyba do wszystkiego negatywnie nastawiony :)
    Tak jak napisałeś Wilt100 taka piątka powinniśmy grać a kto myśli że Simmons będzie nominalnyn PG i będzie klepal piłkę po obwodzie to się chyba nie zna na koszykówce

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2017 o 14:13
    Permalink

    Póki co to ja uznaję tylko talenty Embiida, Saricia i Covingtona bo oni już coś pokazali. Reszta dopiero musi coś udowodnić :)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *