Nowy CEO przeprasza fanów

„Przepraszam w imieniu Sixers wszystkich fanów, którzy zainwestowali w bilety uważając, że Bynum to właściwy człowiek, nasz zbawca. Ostatecznie chciałbym przeprosić wszystkich kibiców. Jednak czasami trzeba zaryzykować, kiedy nadarzy się taka okazja. Czasami to nie popłaca. A czasami tak. Kiedy nam nie wychodzi, nigdy nie będziemy mówić negatywnie o jakimś zawodniku. To nam nie pomoże, ani klubowi, ani fanom. To nam nie pomoże w rekrutowaniu nowych zawodników. Nie pomoże w zdobywaniu i podpisywaniu wolnych agentów. Kiedy staramy się rozwijać talenty. Nie pomoże, kiedy rozmawiamy z potencjalnymi trenerami. Takie podejście nigdy nie pomaga” – Scott O’Neill.

2 myśli na temat “Nowy CEO przeprasza fanów

  • 27 lipca 2013 o 15:36
    Permalink

    ” Kiedy nam nie wychodzi, nigdy nie będziemy mówić negatywnie o jakimś zawodniku. To nam nie pomoże, ani klubowi, ani fanom. ” mmm święte słowa.

    Odpowiedz
  • 28 lipca 2013 o 13:33
    Permalink

    A jak Cavs dostawali lanie dwa lata temu czy trzy nawet, to wina LBJ’a była… muahahaha

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *